Vyberte stránku

Získejte ze svých kampaní maximum

EXCELentní PPC tip #1 – Vývoj konverzí podle dní v týdnu

Základem pro optimalizaci PPC kampaní jsou data. Která kampaň klientovi přináší konverze, které klíčové slovo je drahé a neplní cíle - to jsou věci, bez kterých se PPC specialista neobejde. S pokročilejším vyhodnocováním (a následnou úpravou kampaní) nám spoustu práce...

Jak optimalizovat reklamy v obsahové síti

Většina kampaní v obsahové síti, které se mi dostanou pod ruku, jsou jednou nastavené, spuštěné a často se jim pak už nikdo nevěnuje.To je určitě škoda, protože právě v obsahu a partnerské síti se dá snadno přijít o velkou část rozpočtu. Zde je několik tipů, jak...

5 automatických pravidel, která vám ušetří čas

Spousta správců PPC kampaní se potýká s nedostatkem času. Při větším počtu spravovaných účtů je proto důležité pokusit se co nejvíce automatizovat procesy, které děláme pravidelně, stávají se rutinou a zautomatizovat jdou. V Skliku nám s tím z velké části pomohou...